-

-

-

-

-

  • ۰
  • ۰

 

جعبه آتش نشانی

 

جعبه آتشنشانی

جعبه آتش نشانی

 

جعبه آتش نشانی یا fire hose box یکی از ابزار های مورد نیاز برای سیستم آتش نشانی در منازل ، کارخانه ها ، مجتمع های خریدو ……. می باشد.

این جعبه های سیستم اطفا حریق را که شامل شلنگ ، قرقره و شیرآلات مورد نیاز می باشد حمل میکند. جعبه های آتش نشانی در سایز ها مختلف با ضخامت های ورق مختلف تولید میشود.

مواد اولیه

Mild steel یا فولاد خفیف نوعی فولاد کربنی می باشد که میزان کربن آن کم می باشد. در واقع فولاد کم کربن نیز نامیده میشود. در این نوع نوع فولاد مقدار کربن 0.5 تا 0.25 درصد وزنی کربن وجود دارد. firehose box از بخش هایی مهمی می باشد که ابزار های اطفا را حمل میکند پس باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. باید در مقابل شرایط عادی و شرایط اتش سوزی دچار مشکل نشود. این مشکلات از قبیل خرابی ، سوراخ شدگی ، تغییر شکل و…..  می باشد و ممکن است به تمامی تجهیزات داخل جعبه ممکن است آسیب برساند.

  • ورق های فولادی
  • ورق های استیل

استفاده از ورق های مناسب، روش تولید ویژه و مهندسی شده، تجهیزات تولید مناسب و کنترل کیفیت مناسب می تواند از فاکتور هایی باشد که بر روی کیفیت کار بسیار تاثیر دارد.

روش های تولید

روش های تولید یکی از مواردی است که در کیفیت و ظرافت کار می تواند بسیار تاثیر داشته باشد.برای تولید این محصولات می توان از ورق کاری ،آهنگری و ماشین های کامپیوتری استفاده نمود. اما بکارگیری از دستگاه کامپیوتری می تواند خطای نیرونی انسانی را کاهش داده و کیفیت ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

انواع باکس های آتش نشانی

جعبه های آتش نشانی در دو نوع تولید میشوند:

  • دیواری
  • محوطه ای

جعبه های دیواری به سه نوع مختلف زیر تولید میشود:

  • تک کابین
  • دوکابین
  • سه کابین

جعبه های محوطه ای به دو نوع زیر تقسیم میشوند:

  • تک کابین
  • دو کابین

طراحی و ساخت جعبه های آتش نشانی به عوامل مختلفی مثل شرایط کاری و محیطی بسنگی دارد. بیمارستان ها ، مراکز نظامی ، مجتمع های تجاری و انواع صنایع …… و هر بخشی که دارای سیستم اطفا حریق باشد نیاز به جعبه آتش نشانی دارد.

جعبه های محوطه ای چیست ؟

جعبه های محوطه ای یکی از انواع باکس ها می باشد که براساس نوع کاربری و میزان وسعت محلی که در آنجا بکارگیری میشود انتخاب می شود. ممکن است در جایگاه های سوختی ، کارخانجات مختلف این نوع جعبه هارا مشاهده کرده باشید.

"<yoastmark "<yoastmark

 

جعبه دیواری چیست ؟

جعبه های دیواری که در دو نوع روکار و توکار تولید میشوند پرکاربرد ترین نوع جعبه می باشند. از نمونه های این نوع جعبه ها میتوانید در عکس های زیر مشاهده نمایید.

"<yoastmark "<yoastmark

 

جعبه آتش نشانی در ساختمان

درساختمان جعبه های آتش نشانی را معمولا در پارکینگ ، راه پله ها و ….. مشاهده کرده اید. جعبه های آتش نشانی با توجه به موقعیتی که دارد باید در بخشی در دسترس از ساختمان نصب شود تا در صورت نیاز و وقوع حادثه بیشترین بازده استفاده را داشته باشد.

نقشه جعبه نشانی

"نقشه

 

قیمت جعبه آتش نشانی

قیمت باکس های آتش نشانی باتوجه به انواع انواع سایز و ضخامت تغییر میکند. شما مشتریان عزیز مینوانید انواع باکس های آتش نشانی آریا کوپلینگ، متین ، مزینانی ، اطفا ایرانیان ، تهران ،پامچال ، شفق و ….. را در فروشگاه اینترنتی تجهیزستان تهیه کنید.

 

 

دیگر شبکه های اجتماعی و بلاگ های تجهیزستان

اینستاگرام تجهیزستان تلگرام تجهیزستان
لینکداین تجهیزستان برای مشاهده دیگر محصولات به صفحه نخست تجهیزستان مراجعه کنید.

 

آپارات تجهیزستان
فیسبوک تجهیزستان توئیتر تجهیزستان
بیان تجهیزستان میهن‌بلاگ تجهیزستان پینترست تجهیزستان بلاگفا تجهیزستان

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی