-

-

-

-

-

  • ۰
  • ۰

 

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر

 

 

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر

قیمت:برای قیمت تماس بگیرید

 دسته: اتصالات دنده ایاتصالات دنده ای گالوانیزه سفید برچسب: اتصالات گالوانیزهاتصالات گالوانیزه جورج فیشرچهار راه جورج فیشرچهار راه گالوانیزهچهار راه گالوانیزه جورج فیشربرند: جورج فیشر

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر قطعه ای از جنس چدن میباشد که نحوه عملکرد آن به این گونه است که بعد از قرار گیری در مسیر لوله برای تقسیم یک خط لوله به جهات مختلف به کار میرود، با توجه به ساختار ساده و کاربردی بودن این نوع اتصالات بعد از قرار گیری در مسیر خط لوله عبور سیال (مایعات یا گازها) میتوان مسیر عبور فرعی تعیین نمود بطوری که از چهار راه گالوانیزه جورج فیشر برای گرفتن دو انشعاب دیگر از مسیر خط لوله استفاده میشود.

این قبیل اتصالات گالوانیزه (به انگلیسی Fitiings) که به طور کلی به عنوان رابط شناخته میشوند به عنوان انشعاب دهنده، تقسیم کننده، متصل کننده، تغییر دهنده مسیر حرکت لوله، کاهنده سابز لوله، و انسداد دهنده خط گپ و … برای عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرار میگیرد.

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر در انواع مختلف گالوانیزه ی سفید و سیاه به صورت دنده ای و رزوه دار تولید شده و در بازار موجود میباشد.

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر امکان تغییر جهت و تعداد انشعاب لوله در مسیر خطوط لوله کشی را برای ما فراهم میکند، بصورتی در که انتقال مایعات و گازها به صورت سریع و راحت نصب می شود، چهار راه های گالوانیزه توسط بافتی یکنواخت و یکدست از فلز ذوب شده ی روی آبکاری می شوند. گالوانیزاسیون درپوش ها و اتصالات فلزی را از پوسیدگی، خوردگی و اکسایش رهایی بخشیده و استفاده از آنها را مقرون به صرفه تر و ایمن تر می کند. آب بندی این درپوش ها به راحتی و به صورت ایمن صورت گرفته و از خروج سیالات از خطوط لوله و ورود مواد ناخواسته به خطوط جلوگیری می کند. تعمیر و باز کردن مجدد درپوش ها ی گالوانیزه به راحتی صورت گرفته و امکان تعویض آن ها وجود دارد.

توضیحات بیشتر

چهار راه گالوانیزه جورج فیشر با چدن نشکن (چدن چکش خواری شده) سیاه و یا به روش ریخته گری به روش اختصاصی جورج فیشر Geoge Fischer تولید و عرضه می گردد. تمامی اتصالات گالوانیزه با گالوانیزه گرم و مطابق با استاندارد EN10242 گالوانیزه می شوند. که باعث محافظت از سطح داخلی و خارجی در برابر زنگ زدگی, پوسیدگی و سایر آسیب ها متحمل می شود. محصولات جورج فیشر قابلیت تحمل فشار 25 بار تا دمای 120 درجه سانتی گراد را دارا میباشند.
روپیچ توپیچ گالوانیزه از اتصالات دنده ای گالوانیزه سفید می باشد که در انواع تبدیل های روپیچ توپیچ، بوشن های روپیچ توپیچ، مغزی های روپیچ توپیچ و اتصالات تلفیقی دیگر موجود می باشد.

لازم به ذکر است که  از جنس های مختلفی ساخته و عرضه می شوند که نوع گالوانیزه ی این اتصالات از بهترین و با کیفیت ترین نوع آن ها بوده و با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید و توزیع می شوند .

کاربردهای چهار راه گالوانیزه جورج فیشر

  • تاسیسات صنعتی
  • خطوط لوله هوا تحت فشار
  • تاسیسات آتش نشانی
  • سیستم تهویه مظبوع
  • لوله کشی های ساخنمانی منازل

دیگر اتصالات برند جورج فیشر George Fischer

  • زانو (زانویی) گالوانیزه جورج فیشر
  • سه راه گالوانیزه جورج فیشر
  • زانو چپقی ۴۵ درجه گالوانیزه جورج فیشر
  • درپوش گالوانیزه توپی
  • مهره ماسوره سفید گالوانیزه جورج فیشر
  • تبدیل گالوانیزه جورج فیشر
  • زانو چپقی گالوانیزه جورج فیشر
  • مغزی گالوانیزه جورج فیشر
  • سراه تبدیلی گالوانیزه جورج فیشر
  • بوشن لبه دار گالوانیزه جورج فیشر

مرفی برند جورج فیشر سوئیس George Fischer:

شرکت جورج فیشر توانسته است در طول بیش از 200 سال، به موفقیت های بیشماری در عرصه های جهانی دست یابد. این شرکت که توسط جان کنراد فیشر در سال 1802 تاسیس شد، کار خود را ابتدا به عنوان یک کارگاه ذوب مس و توسعه آلیاژهای جدید آغاز کرد و با پیشرفت روز افزون به یکی از پیشگامان جهانی در صنعت تاسیسات تبدیل شد. در انتهای قرن نوزدهم، این شرکت اقدام به تولید اتصالات چدنی با کیفیت بالا کرد که پایه و اساس بخش کنونی سیستمهای لوله کشی جورج فیشر می باشد. در حال حاضر، شرکت جورج فیشر بعنوان یک تامین کننده جهانی و پیشرو در زمینه سیستم های تاسیساتی محسوب می شود .

محصولات جورج فیشر حدود 30 سال است که در ایران حضور دارد و به علت بالا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب به انتخاب اول متقاضیان و مصرف کنندگان بازار داخلی تبدیل شده است . محصولات توپی در ابتدای حضور در بازار ایران به دلیل بالا بودن کیفیت اتصالات گالوانیزه به شهرت رسید . دنده اتصالات جورج فیشر از نوع BSP و دارای استانداردهای برتر اروپایی می باشد .

دیگر شبکه های اجتماعی و بلاگ های تجهیزستان

اینستاگرام تجهیزستان تلگرام تجهیزستان
لینکداین تجهیزستان برای مشاهده دیگر محصولات به صفحه نخست تجهیزستان مراجعه کنید.

 

برای مشاهده دیگر محصولات اینجا کلیک کنید.

 

آپارات تجهیزستان
فیسبوک تجهیزستان توئیتر تجهیزستان
بیان تجهیزستان میهن‌بلاگ تجهیزستان پینترست تجهیزستان بلاگفا تجهیزستان

 

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

 سه راه گالوانیزه جورج فیشر

سه راه گالوانیزه جورج فیشر

 چپقی گالوانیزه جورج فیشر45درجه

چپقی گالوانیزه جورج فیشر45درجه

 زانو گالوانیزه جرج فیشر

زانو گالوانیزه جرج فیشر

مغزی گالوانیزه جورج فیشر – 1.1/4اینچ

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی